Love life

I fredags åkte jag till Mora efter jobbet. Jag slutade vid midnatt och körde alltså under de få timmarna det var mörkt. Det var inte bara mörkt, det var dimmigt också och jag var helt själv i min lilla bil ute i skogen. Jösses så mörkrädd jag var! Och naturligtvis började jag tänka på vad som skulle hända om bilen gick sönder mitt i natten mitt ute i skogen. När jag kommit fram till Torsby hade jag lyckats skrämma upp mig själv så jag var helt skakis. Sen kom äntligen gryningen.

Jag var framme i Mora vid halv fem på morgonen och mötte solen som var på väg upp. Det var verkligen helt fantastiskt!

 

På lördagen var det strålande solsken och direkt efter frukosten hoppade jag in i bilen och körde till Elin i Falun. Vi satt i princip hela eftermiddagen på hennes balkong där vi delade på en flaska rosévin.

På kvällen blev det mer vin och umgänge hos Elin och på söndagen var jag bakis.

 

Idag har vi fått besök av katten Bo. Sara ska vara kattvakt åt honom resten av veckan, men jag funderar på att kidnappa honom och ta honom med till Norge. Han är helt underbar och otroligt gosig.
 
 

 

 
Malung var fint tio över tre på morgonen
 
 
 

 
 

 
Soluppgång över Siljan
 
 
 

 

 
 

 

 
 
Vinlunch med Elin
 
 

 

 
 

 
Bo
 
 

 
 
 

 
Dagen idag bjöd på glass vid ån med Elin
 
 
 

xoxox
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha! Smickrande bild på mig då! Men underbar dag =)

2010-05-25 @ 18:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0