Jobbjakt och stora planer

Idag har jag och Sara letat jobb, jobb och jobb. Vi satt i stort sett framför våra datorer hela dagen, tills vi blev helt snurriga i huvudet, men något jobb lyckades vi inte kamma hem. Vi ska göra ett nytt försök inne i Fremantle imorgon, ett lite seriösare försök den här gången.

Jag mår förresten mycket bättre nu. Jag har mått ganska dåligt de senaste dagarna, dels på grund av att jag har varit sjuk, men också för att jag känt mig instängd. Vi har inte gjort mycket annat än hängt i vår lägenhet eller varit på stranden och det har börjat gå mig på nerverna. Jag vill ut och träffa nytt folk, hitta på saker, se saker, uppleva saker och det ska vi göra nu. Vi ska tillexempel åka till Geoffs farbror som har en stor gård ungefär tre timmar härifrån. Det ska bli så roligt! Sen ska jag och Sara ut och göra Australien på riktigt. Gud vad jag längtar! Det dröjer nog ett tag till innan vi ger oss av, men det ska bli så roligt när det väl sker. Ikväll har vi suttit med varsitt glas vin och en karta och funderat på vart vi vill åka och vad vi vill göra. Underbart. Dagdrömmeri är jag bra på.

Just nu har vår lägenhet drabbats av strömavbrott, så allt är kolsvart. Jag tror det tyder på att det är dags att gå och sova.
 
 

 
 
 xoxox
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0