Packa Fridas Kappsäck...

Jag försöker tänka en det går inget vidare. Jag har idag packat upp allt innehåll i min ryggsäck och spridit ut det över hela köket.

Hjälper det? Nej, det gör det inte!!

Jag hade video-dejt med Sara via msn i morse också. Tanken var att vi tillsammans skulle gå igenom våra packningar och ta bort saker som vi inte behöver.

Hjälpte det? Nej, det gjorde det inte!

Det enda som hände var att jag kom på att jag inte har packat en enda pary-outfit, vilket jag ju naturligtvis måste göra… Hmm, ut på stan och leta! Sen måste jag ta bort någonting för att få lägga till någonting.

Utan toalettsaker väger nu min packning ca 9 kilo. Det är ju faktiskt inte helt illa med tanke på att jag ska vara borta ett år och för de två veckorna på Bali hade jag packat 7 kilo, men det känns ändå som för mycket!

 

Herregud, var ska det här sluta??

För övrigt konstaterade även Sara att jackan jag tänkt slänga nog kan vara riktigt bra att ha med sig. Vi får väl se hur det går med den saken. Jag kan ju alltid slänga den efter vägen annars.

 

 
 
 
 
 
xoxox
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0