Drömdag

Jag hade en fantastiskt fin födelsedag igår! Jag blev väckt av hela familjen med sång, paket och kaffe på sängen och solen sken och allting var som en sån där perfekt liten saga.

Dagen blev ganska hektisk med besök på banken, lunch på stan, tårtbak och middagslagning, men jag hade roligt hela tiden och hade faktiskt en utav mina finaste födelsedagar.

Jag får väl lov att erkänna att jag fuskade med tårtan, men jag hade faktiskt inte tid att göra allting från grunden. Hur som helst uppskattades den av familjen och alla var nöjda och glada. Jag får väl göra en ny, bättre när jag har tid.

Idag hade vädersajterna på nätet utovat riktigt skitväder, men solen skiner som aldrig förr och jag funderar på att trotsa min skoskav och promenera runt Söder.
Jag ska fortsätta titta på lägenheter också, ifall jag nu inte lyckas få drömlägenheten som jag ska titta på nästa vecka.
 
 

 
 
 
 
xoxox 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0