En prinsessas dagbok

Åh, i mitt nya och otroligt glamourösa liv som storstadsprinsessa tar jag denna fredagskväll på mig ett par nyinköpta, svindyra designerklackar, en ny och lika svindyr klänning som sitter precis som den ska, går ut med goda vänner, blir bjuden på hundratals drinkar av skitsnygga killar och dansar hela natten.


Eller så pustar jag ut efter tre timmars sömn och tolv timmars jobb och äter ett påskägg till middag eftersom jag inte orkar laga mat. Jag lägger mig i ett varmt bad för att få tillbaka lite av känseln jag brukade ha i fötterna, som nu försvunnit helt efter så många timmar i obekväma arbetsskor.

Sen går jag och lägger mig senast klockan åtta, med larmet ställt på kvart över sex imorgon bitti.


Men jag klagar inte, man ska känna att man lever!
 
 
 
xoxox
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha du er foer underbar:)bra foer dej att jobba lite:P haha foeresten George har precis blivit klippt av en ladyboy:) dom dras visst till honom:P

2011-04-30 @ 14:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0