Glad Påsk

Den här påsken börjar både bra och dåligt.
Dåligt för att jag är sjuk. Jag har fått någon dum inflammation i någon körtel i halsen och det gör jätteont.
Bra för att alla är sams, solen skiner och jag är mätt och riktigt glad.

Okej, solen skiner väl inte just nu, för det är typ mitt i natten, men den har gjort det hela dagen och då passade vi på att sitta på gården och njuta av värmen.
Här kommer lite bilder från dagen
 
 
 

Soft häng.
 
 
 

Tomas är den coolaste katten i stan
 
 
 

Micke
 
 
 

Elinor
 
 
 

Björn tyckte det var jätteroligt att fota sig själv i mina solglasögon
 
 
 
 

Snyggaste påskbilden.
 
 
 

Dalälven och Sälenfjällen fotat från gården hos mormor och morfar
 
 
 

Hoppas verkligen att morgondagen blir lika bra som dagen idag. Godnatt och glad påsk på er!
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0