Jag har det så otroligt bra!!

Man skulle lätt kunna säga att det går bra för mig just nu.

Jag hittade en trevlig bänk på flygplatsen i München där jag sov riktigt bra hela natten, jag kom med flyget till Stockholm och där lyckades jag med att få ett jobb på ankomstservice innan jag skulle med nästa flyg.

Det är bra gjort!

När jag satt och väntade på flyget till Ängelholm dök Lillebror upp. Jag fick en chock och började gråta.

Vi åkte tillsammans ner till Ängelholm där vi träffade mamma och pappa.

Helt underbart!

Dessvärre dök inte mitt bagage upp och jag tänkte att det var så jäkla typiskt att åka över hela världen och tappa bagaget på en 45-minuterstur inrikes. Jag suckade och tänkte att det väl inte var hela världen, men att jag i alla fall skulle göra en anmälan.

När jag kom in till avdelningen för borttappat bagage frågade den lilla damen som jobbade om jag hette Lundqvist. Det gjorde jag ju och då sa hon att mitt bagage kommit med det tidigare flyget.

Vilken lättnad!

 

Första kvällen hemma tog vi det bara lugnt, åt jättegod mat, drack lite champagne och bara umgicks med varandra.

På lördag morgon var det äntligen dags för frisörbesök, men först skulle jag öppna julklappar.

Jag fick en Kitchen Aid!

En knallrosa!

Åh, jag är så lycklig!

 

Efter frisörbesöket kom jag hem och möttes av en hel familj som sjöng för mig och låtsades att jag fyllde år. Lite konstigt, men det är ju alltid roligt att få paket.

 

Två små paket fick jag.

Jag öppnade det ena.

Där i låg en nyckel.

På nyckeln stod det Volvo.

Jag fattade ingenting.

Jag trodde det var ett dåligt skämt.

Pappa sa åt mig att ställa mig på balkongen och se på vilken bil den funkade.

Jag gick ut och tryckte på lås-upp-knappen och en mörkblå Volvo S60 blinkar till.

Jag nästan dog.

En bil!

Min egen!

 

Av mamma fick jag en supersöt tiger att hänga i backspegeln. Älskade mamma!

 

Ja, som sagt så går det bra nu… På onsdag ska jag dessutom till Stockholm och kolla var jag ska bo den närmsta tiden.

 

Herregud, jag är så jävla lycklig!!!
 
 
 



 
 
 

Egen bil med tillhörande tiger :)
 
 
 
 
 

 
 

Nytt hår och nya naglar.
Livet är snällt mot mig!
 
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0