Så dumt...

Än en gång har jag förlorat mot tekniken.
Nu handlar det om mobiltelefoner.
Jag har en jättegammal och riktigt skruttig Nokia som funkar lite som den vill.
Jag har också en lite nyare SonyEricson som faktiskt har varit riktigt snäll och som jag använt som min norgetelefon när jag bodde i Norge. Enda felet med den har varit att den inte vill läsa något annat sim-kort förutom just mitt norska.
Nu har Nokian börjat falla isär helt och hållet, så jag tänkte att jag skulle försöka överlista den andra mobilen för att få den att läsa mitt svenska kort.
Jag plockade fram norgetelefonen ur väskan där den legat de senaste sju månaderna och det visade sig att batteriet vuxit till dubbel storlek och sprängt hela telefonen.
Jaha.

Jag förlorar alltid kriget mot tekniken.

Någon som har lust att donera en fungerande mobiltelefon till teknikens främsta fiende?
 
 
 
xoxox
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Torbjörn

Kan någon av dom här mobilerna var någonting kanske?

http://www.prylportalen.se/test/test-5-mobiler-under-200-kronor-1.445438.html

2011-05-11 @ 10:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0