Dimmiga dar

Jag är sur idag.
Alldeles jättesur och otrevlig på alla sätt och vis.
Helt utan anledning också, jag har all anledning att vara på toppenhumör, men det är jag inte.
Nej, skitdag.

För några dagar sen jobbade jag tidigt, åkte till jobbet vid 05.30.
Det var helt dimmigt, som att köra runt i ett glas mjölk.
Så precis när jag svände av motorvägen mot flygplatsen så gick solen upp och sken genom dimman och det var så vackert att jag nästan dog. Eller trodde att jag redan var död.
Dimma är något av det finaste jag vet.
 
 
 

Dimma genom mitt köksfönster innan solen riktigt gått upp 
 
 
 
 
xoxox
 
 
 
Bloggriket
 
 


Kommentarer
Postat av: XOXO

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 100-120 läsare blir din här påhttp://laakinoiise.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-4.html#comment

Följas på blogglovin?



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)



2011-08-27 @ 13:19:57
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0