Frida version 2.0

Nu säger vi hej och välkommen till Frida version 2.0, en ny och lite bättre version av den gamla vanliga Frida.

Nu bor hon i staden hon alltid velat bo i, hon har en skitsnygg bil, en underbar lägenhet och nu även ett riktigt jobb med riktig månadslön, fantastiska förmåner och normala arbetstider.

 

Det var inte lätt, jag höll på att ge upp och bryta ihop många gånger, men jag tog mig igenom det och lyckades ro det i land helt själv. Fan vad nöjd jag är!

Inga kontakter, bara en ansökan, två intervjuer och sen PANG! ett nytt jobb.

 

Jag har firat med Brämhults Juice, nachos och lösgodis och nu blir det sova, för jag ska upp och jobba på Arlanda tidigt som tusan imorgon.
 
 
 

Se så glad hon är!! :)
 
 
 
xoxox
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Fraj

Det låter som en Frida som borde vara jävligt stolt över sig själv! ;)

2011-08-24 @ 22:16:42
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0