Räddningsinsatsen

Ja, som jag sa i måndags så vaknade jag på ett hotell i Nyköping på måndagsmorgonen.
Det berodde på att älskade Lillebror fått fel på bilen som tvärdog strax utanför Sala.
Jag stod i godan ro och planterade om mina blommor när mamma ringde och förklarade situationen och sa att jag måste ge mig ut och hämta Björn, för han kom ju ingenstans.
Jaha, ja, det fanns inte mycket att välja på, så jag kastade mig i bilen och körde 12 mil för att hämta stackaren.
Väl framme i Sala insåg vi att jag var tvungen att köra honom hela vägen till Nyköping, eftersom han skulle jobba på måndag morgon.
Det hela slutade med att vi lyckades snacka till Björn ett dubbelrum på hotellet och jag fick sova kvar.

Jag har gjort en film om hela räddningsaktionen.
Enjoy!
 
 
 

 
 
 
 
xoxox
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0