+++

Det är verkligen helt fantastiskt fint väder idag och jag började min dag med att åka och nyårshandla inför min och Annas middag ikväll.
Nu håller jag för fullt på att förbereda maten, har gjort det mesta av förrätten och håller för fullt på att koka potatis och göra en lag till varmrätten.
För er som inte vet det kan jag tala om att Stig nu har flyttat och bor nu i Nusnäs hos min moster. Han hälsar att han mår otroligt bra och njuter av livet i fulla drag och idag äter han både oxfilé och älglever. Precis som en riktig bondkatt ska göra!
Han håller även på att lära sig vara utekatt.
Så, nu måste jag fortsätta stöka runt i köket och kanske städa lite tills Anna kommer hem.
xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0