20110209

Nu har Malin åkt vidare till Kambodja. Jag och Lio åkte in till färjeterminalen och vinkade av henne och Angelina igår, sen åkte vi och tittade på den fantastiskt vackra solnedgången. Lio muttrade någonting om att det var en fånig solnedgång, men jag kan inte se någonting fånigt med den alls.
 
 

 
 

 
 

 
 
 

Lio gnällde en del om min fåniga solnedgång, men jag tror hon gillade en ändå
 
 
 

Jag fick också vara med på bild
 
 
 

Lio fjantar sig med Malin, som vanligt
 
 

 
 
 
  

Idag har jag legat på stranden helt själv med en jättebra bok. Det var galet varmt och jag blev lite röd på ryggen. Jag trodde jag kommit förbi stadiet där man blir röd, men tydligen inte.

Nu på kvällen har jag och Lio varit ute och ätit mat och strosat runt lite och nu väntar kortspel på min uteplats. Det där med att vara ensam är jag tydligen inte så bra på... ;)
 
 
xoxox
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0