Bildbomb

Vi har tagit oss från Kuala Lumpur vidare till Melaka. Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering, men jag har ju fullt upp hela tiden!
Här kommer i alla fall lite bilder från de gågna dygnen.
 
 

Tvillingtornen igen (Nej jag tröttnar aldrig på att fotografera dem!)
 
 

Utsikten från bron mellan tornen
 
 

Vi åkte buss och tyckte det var jätteroligt
 
 
 

Från vänster: Lios kompis Sunny, jag, Elin och Malin
 
 

Efter att vi lämnat Elin på flygplatsen gick vi ut och åt mat
 
 

Efter maten åkte vi hem till Sunny och badade i hans pool. Jättetrevligt, men väldigt kallt!
 
 
 

Fredagen bjöd på ösregn och vi begav oss från Kuala Lumpur till Melaka med buss
 
 
 

Vi bosatte oss i China Town och Malin hittade en festlig drake
 
 
 

Jag hittade ett festligt hus
 
 
 

China Town
 
 

Floden som flyter genom stan
 
 

Det röda torget som har någonting att göra med holländarna... Jag får nog läsa på lite mer om det här stället, jag har hört att de har en spännande historia.
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0