Dagen före förrgår, i förrgår, igår och idag

Efter att vi hade varit och badat i poolen med Lio kände både Malin och jag att vi ville ut och dansa. Malin går dock fortfarande på penicillin, så vi körde nyktert hela kvällen. Vi hade jätteroligt och dansade så det stod härliga till och somnade runt klockan fem på morgonen.

 

Dagen därpå vaknade vi nån gång på eftermiddagen och satte oss på vår uteplats och planerade resten av vår resa runt om i Malaysia. Vanligtvis gillar jag inte alls att planera saker, men vi hade riktigt trevligt när vi satt här, dessutom kom Lio och hjälpte oss och berättade vad vi skulle göra och se.

 

Igår var Malins sista hela dag här på Langkawi. Hon åker till Kuala Lumpur ikväll och vidare till Kambodja imorgon, sen kommer hon tillbaka och möter mig igen om ett par veckor.
 
Vi spenderade dagen med att åka in till Kuah (ja, man kan ju göra roligare saker, men vi hade ärenden till både banken och posten), sen hängde vi på uteplatsen resten av eftermiddagen. Jag halvsov lite middag på cementgolvet (inte det skönaste, men är man trött så är man) tills Lio kom och ville ha uppmärksamhet. Hon tyckte att vi skulle vara riktigt tjejiga och måla varandras naglar, så jag tog fram mitt nagellack och satte mig och målade både hennes och mina egna naglar.
 
 




 
  
 

Det var kinesiskt nyår i förra veckan och kineserna firar fortfarande med drakar och trummor
 
 


 
 

Håret har visst blivit två olika färger... Så kan det gå när man är i Asien :)
 
 
 
 

Vi bestämde oss för att vi skulle gå ut på kvällen, så vi satt på vår uteplats och förfestade fram till midnatt, jag, Lio, Malin och Angelina (en annan svensk tjej som också hade sin sista kväll igår). Jag och Malin höll oss även denna kväll till läsk och vatten.

Vi var alla riktigt danssugna, men tyvärr var musiken på Sunba riktigt dålig. Vi stannade ändå till stängning i hopp om att det skulle bli bättre och kom väl i säng vid halv sex imorse.

 

Idag är det varmt, riktigt varmt, sådär så man svettas floder av minsta lilla ansträngning och vi ska till stranden och sola under tjejernas sista timmar på ön, sen blir jag ensam igen i några dagar innan min älskade Elin kommer och hälsar på mig.
 
 
xoxox
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0