En dag i Melaka

God morgon världen!

Idag ska jag och Malin ut och turista i Melaka. Vi har faktiskt tänkt vara riktigt seriösa i vårt turistande och titta i guideboken och googla vilka ställen man måste se. Jag tror det kan bli himla bra, faktiskt.

 

Igår blev även Malin bloggare. Jag hjälpte henne designa bloggen, vilket tog halva dagen, men det var roligt! Hon bloggar på stupidsunset.blogg.se om det är någon som känner för att kolla in henne och hennes äventyr.

 

På kvällen igår hade vi grillkväll på taket till vårt guesthouse. Jag och Malin hade redan ätit, men vi satt med och drack lite öl och snackade lite med de andra och hade trevligt.

Jag slocknade strax innan klockan ett i min hittills obekvämaste säng. Den är hård och liksom rundad uppåt, så hur man än ligger känns det som att man ska ramla ur sängen. Men det spelar ingen roll, för lakanen är vita och kudden är skön.

 
 

Malin som nybliven bloggare
 
 
 

Två idioter på taket
 
 
 

Innan vi gick upp på taket passade vi på att roa oss med självutlösaren på Malins kamera. Man har inte roligare än man gör sig!!
 

 
 
xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0