20110115

 Haha, jag förstår inte riktigt, jag som trodde att jag skulle sitta här och ha jättetråkigt och bara slappna av i två månader, jag har aldrig varit så upptagen i hela mitt liv! Jag flänger fram och tillbaka, umgås med folk hela tiden. Igår var vi ute och åkte igen, jag, Mark och Maud (en tjej från Frankrike).

Vi hann inte mer än komma hem och duscha och byta om innan vi skulle gå ut och äta middag och sen var det redan sent. Vi satt i ”allmänrummet” på vårt Guesthouse och pratade och drack öl fram till midnatt, då vissa bestämde sig för att gå ut och jag bestämde mig för att gå till sängs.

 

Idag har jag lovat att jag ska spendera dagen tillsammans med Ullis och Malin, som jag ju knappt sett sen de kom hit för två dagar sen. Vi får se vad vi hittar på för äventyr. Jag har den känsla av att det blir strandhäng hela dagen.
 
 
 

 
 
 

 

 
 
 

xoxox
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0