210111

För några dagar sen var jag och Malin på utflykt med Lio och Soraya i den pyttelilla bilen. Vi började med att köpa dator till Lio, sen åkte vi till vattenfallet där vi badade och solade och efter det åkte vi till en strand där vi fortsatte sola och bada. En mycket lyckad dag!

 
 

 
 
 

 
 
 

Vi såg en apa som hade hittat en kokosnöt. Det är lite "Emil och soppskålen" över bilden, tycker jag
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

I förrgår var jag ute och åkte moppe med Susie och Saghi. Vi åkte runt nästan hela dagen utan att egentligen göra någonting.

På kvällen blev det utgång med en massa folk från vårt Guesthouse. Det var jättetrevligt, men jag kände att jag höll på att bli sjuk, så jag gav upp ganska tidigt.

 

Sjuk blev jag. Inte dödligt dålig, men tillräckligt dålig för att inte orka göra någonting på hela dagen, så jag satt med min dator i skuggan och gjorde ingenting. Rätt skönt ändå.

På kvällen var det nattmarknad, vilket innebar massa billig mat, så jag passade på att äta så mycket jag kunde. Billig mat är helt min grej och jag lyckades äta en massa olika saker.


 
 

 
 
 

 
 
 

Katten ville också ha mat...
 
 
 
 
 

 
 
 

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

Idag mår jag mycket bättre igen och har legat på stranden hela dagen. Det har varit strålande sol och riktigt varmt.

Ikväll ska vi ha lite hejdåfest för Nicola som åker imorgon. Jag ska dock hålla mig helt nykter eftersom jag fortfarande är lite krasslig.
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0