Lite bilder till det då...

Okej, jag kan ju faktiskt inte skriva om en hel festival utan att lägga upp några bilder.
Håll i hatten nu och mamma tittar åt ett annat håll.
 
 
 

Ren och fin ska man vara och självklart dricker man vin i duschen.
 
 
 

Det gör Elin också!
 
 
 

Finaste festivaltjejerna
 
 
 

Oj så glatt det kan vara!
 
 
 

Kings of Leon
 
 
 

Också Kings of Leon
 
 
 

Oooh, snart smäller det.... Plopp!!
 
 
 

Tadaaa, festivalfrukost!
 
 
 

... och festivallunch.... Vi var ju riktigt bra på det där med att äta ordentligt!
 
  
 

Festivalpojkar
 
 
 

Lillebror till vänster
 
 
 

Hanna Turi
 
 
 

Björn diggar lite för mycket när han spelar, så det är helt omöjligt att få en bra bild på honom
 
 
 

Emanuel höll sig dock lugn och jag tycker själv att bilden är rätt cool
 
 
 

Jared Leto i 30 seconds to Mars, här klädd i svenska flaggan
 
 
 

Helt fantastisk spelning!
 
 
 

Snyggaste mannen på jorden! Synd bara att alla bilder blev så suddiga...
 
 
 
Jag återkommer med mer bilder, men nu måste jag verkligen städa och sortera lite tvätt.
Vi får höras imorgon när jag äntligen är ledig på riktigt.
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0