No time for popcorn

Konstig dag.

När jag var på jobbet idag så tänkte jag att jag skulle kunna ha en produktiv kväll med städning, strykning, brödbak och matlådematlagning.

Efter det hade jag planerat att ha lite fredagsmys med kastrull-popcorn och kanske ett glas vin.

Sen small det i Oslo och jag har suttit klistrad framför datorn större delen av kvällen och pratat med vänner och gamla kollegor och kollat så att alla är vid liv.

 

Jag var ju ändå tvungen att göra matlådor och frukostbröd, så jag satte en deg på jäsning samtidigt som jag lyssnade på de norska nyheterna på web-tv och städade ihop den värsta röran.

Mycket mer än så blev inte gjort och nu har jag varit upp flera timmar längre än jag skulle.

 

Mina tankar är med er, Norge!
 
 
 
xoxox
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0