Peace and Love

Jag har helt missat det där med att uppdatera under festivalveckan, men jag har haft fullt upp.
Jag kan ju börja med att publicera ett halvfärdigt inläg från i fredags.



 


 
 

Peace and Love är i full gång här och jag lever livet som den fjortis jag i själen fortfarande är. I onsdags hann vi inte se någonting annat än en liten sväng av Kings of Leon och ärligt talat var jag besviken på dem.

Det var en sjuhelsikes massa folk i publiken och rätt som det var hade vi blivit omkullknuffade i publikhavet, men innan vi riktigt hann förstå att vi ramlat hade någon dragit upp oss igen.

Så mycket annat spännande hände inte och jag kom hem utan min fina randiga halsduk, var nu den tog vägen.

 

Igår hade vi fullt upp. Vi började dagen med champagnefrukost på balkongen hos Elin och sen var det bara att fortsätta köra på samma spår.

Vi träffade på våra festivalpolare från förra året och tittade på Veronica Maggio som var helt fantastisk, även fast vi satt ganska långt ifrån och inte såg just någonting.

Sen var det dags för älskade lillebror att spela med Hanna Turi. Jag är säkert partisk, men jag tyckte att den spelningen var jättebra också.

 

Efter det gick vi bort och började trängas med folk för att få stå längst fram när 30 seconds to Mars spelade. Vilken underbar spelning! En av de bästa jag någonsin varit på! Falu Kuriren höll inte alls med mig och gav dem uselt betyg i tidningen, men jag var så lycklig och kommer leva på den upplevelsen länge, länge.

 
 
 
 
xoxox

 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0