Barcelona

Hej!
Nu är jag i Barcelona med min underbara familj.
Vi åkte från Helsingborg tidigt imorse, åkte båt över sundet och tåg till Köpenhemans flygplats.
Vi har inte hunnit med så mycket här och det har dessutom regnat, men jag har hunnit äta den godaste maten jag har ätit i hela mitt liv och kommit på att jag verkligen gillar den här staden.

Jag är dödligt trött just nu, så jag bjuder på några bilder från dagen.
Enjoy!
 
 

Korv och öl till frukost på danmarksbåten
 
 
 

Mamma på flyget
 
 
 

Björn i vårt underbara hotellrum
 
 
 

Handfat och spegel rakt fram, badkar till höger och världens jävla utsikt genom glasväggen till vänster. Inte ens jag har någonting emot att duscha här.
 
 
 
 

Ett bageri där vi var och köpte mackor
 
 
 

Jättevackra blommor på torget
 
 
 
 

En glad liten Björn
 
 
 

Ett fint hus
 
 
 

Ett annat hus
 
 
 

En glad liten Frida
 
 
 

Där uppe kan man sitta och mysa och hamna på någon random svensk blogg bara för att det ser fint ut
 
 
 

Någon annan byggnad som jag inte har en aning om vad det är. Jag kanske borde köpa mig en guidebok så jag vet vad det är jag fotograferar...
 
 
 
Imorgon hoppas jag på bättre väder så ska jag bjuda på en massa bilder på turistiga saker.

Godnatt.
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: hargitta

Det där andra " vågiga" huset är en av Gaudi's verk. Väldigt känd arkitekt i Barcelona! Även han som gjort sagrada la familia ( kyrkan med 6 torn) missa inte parc guell heller , oxå Gaudi o bör absolut inte missas!



Älskar Barcelona, är sjuk avis. Men hoppas verkligen att ni får vackert väder snart! Njut lite för mig med! Kramen



2011-06-02 @ 23:54:25
Postat av: Erik

Fancy hotellrum!

2011-06-03 @ 02:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0