Försening i natten

De säger att inatt är sommarens kortaste natt.
Jag tycker den känns som den längsta.
Münchenflighten är försenad och istället för att landa kl 15.40, så förväntas den nu landa kl 02.15 och här sitter jag och väntar på att ta emot trötta, arga och förtvivlade passagerare som varit ute och rest alldeles för länge och som missat sina flyg vidare härifrån.
Nej, om ni undrar så ser jag inte fram emot det.

Däremot ser jag fram emot imorgon då jag ska försöka hämta ut min nya kamera som jag skickat efter. Ska bli så skönt att få en kompaktkamera igen, sitället för min systemkamera.

Så har jag ju flyttat också. Räkna med att bilder kommer upp inom kort. Jag har tyvärr lite dåligt med tid just den här veckan, men jag ordnar det så fort jag kan.

Och nästa vecka är det Peace&Love också. Herregud vad roligt det ska bli!!
Åh, jag längtar!
Elin, håll i hatten, snart är jag där och vänder upp och ner på tillvaron!!!! :)
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Yeeyy!! Gillar upp och ner :) Klackarna i taket!

2011-06-23 @ 07:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0