Världens stoltaste

Jag har blivit moster igen. Okej då, inte helt på riktigt, men jag får agera moster eftersom bebis har både faster, farbror och morbror på riktigt.
Det är Peji och Fredrik som fått en son och Astrid har därmed blivit storasyster.

Jag funderar på vad sjutton jag ska hitta på för välkommen till världen-present till honom. Storasyster fick en sång som spelades i radio och en bild på förstasidan i FaluKuriren. Blir lite svårt att slå... Jag kanske ska skriva en till sång och se om det går bättre för den... Haha, tävla med barnens låtar i radio!!

Nej men seriöst, vad ska jag hitta på? En bukett blommor och en låda choklad är ju inte så jätteroligt.
Åh, tänk, tänk, tänk!
Jag har en vecka på mig att fixa det här nu.
 
 
 
xoxox
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0