Tiger Girl

Idag har vi varit på ett ställe som heter Tiger Kingdom här i Chiang Mai.
Det är ett ställe där de har en massa tigrar som man får gå in till och gosa med.
Jag har alltid velat klappa på en tiger, men aldrig någonsin trott att jag skulle få göra det, så jag var verkligen överlycklig när de släppte in oss i tigerburen bland fem urgulliga små tigerungar.

Jag har inte ord att beskriva det, men det var verkligen det häftigaste jag gjort i hela mitt liv!
Bilderna får tala för sig själva!
 
 

Först kom vi in till bebistigrarna. Den här var fyra månader gammal och rätt busig
 
 
 

Två softisar
 
 
 
 

Så. Jävla. Gullig.
 
 
 
 

Hej, Frida heter jag och jag är polare med en tiger.
 
 
 

Lyckligare kan man nog inte bli. Att luta huvudet mot en tigerunge och lyssna på hur den andas är det mest fantastiska jag gjort i hela mitt liv!
 
 
 
 

Jimmy softade också med tigerungen
 
 
 
 

George blev också polare med en tiger
 
 
 
 

Efter att ha gosat med de små tigrarna var det dags att hälsa på hos de lite större av samma sort. De här var 17 månader gamla och alltså inte fullvuxna än, men rätt rejäla ändå...
 
 
 
 

Vi klev in i tigerburen och möttes av den här kissekatten...
 
 
 
 

Trött katt
 
 
 
 

Malin var lite skeptisk, men vi lyckades få till en bra bild i alla fall.
 
 
 
 

Jag gosade ner mig hos tigern och bara njöt
 
 
 
 

Skönaste katten på planeten!
 
 
 
 

Till och från tigerstället åkte vi Tuk-Tuk med en störtskön gubbe. Helt livsfarligt och jätteroligt!
 
 
 
 
Bilderna är tagna av mig, Jimmy, George och Malin.
Tusen tack för alla fina kort och för en helt fantastisk dag!!
 
 
 
 
xoxox
 
 
 
  
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0