<3

Som de flesta säkert redan vet så har jag jobbat i helgen medan de jag bor hos har varit ute på landet.

De kom tillbaka idag och det visade sig att katten Sigge saknat mig en hel del. Han hade tydligen lagt sig i min säng på en gång de kommit hem och när jag sen kom hem låg han först i mitt knä när jag åt middag och sen var jag tvungen att bära runt på honom som en liten bebis resten av kvällen. Gullmisse!

 

Annars händer det verkligen inte mycket. Jag försöker ställa om från att ha jobbat tidigt till att jobba sent och jag håller just nu mig själv vaken trots att hjärnan är helt ur funktion av trötthet. Nej, jag tror jag lägger ner det här för idag och gör ett nytt försök imorgon.

 

God natt.
 
 
 
xoxox
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0