Lite lite

Gud vad tråkig den här bloggen börjar bli.
Jag ber om ursäkt för det och skyller på att jag har alldeles för lite av allting i mitt liv just nu.
För lite sömn, för lite tid, för lite egen lägenhet, för lite folk jag känner i stan, för lite intressanta saker som händer på jobbet... Ja, ni fattar.
Jag kanske ska ta en bloggpaus tills någonting lite mer spännande händer?
Varför är det förresten så svårt att stava till paus på svenska? De allra flesta stavar det på engelska med ett e på slutet. Ibland skrivs det till och med med stort P. Varför? Är det liksom någonting speciellt med just det ordet? Jag förstår inte!
Nu ska den lilla språknörden sluta vara larvig, klä på sig uniformen och traska iväg till jobbet.
Jag har ringt på en till lägenhet för att få en förhandsvisning idag igen.
Åh, det är ett gissel det där med att hitta bostad.
Är det någon som har en lägenhet i Stockholm till mig så kan ni väl slå en signal?

 
 
 
xoxox
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0