Lite mycket...

Mitt liv är väldigt bra på det där som kallas ketchupeffekt - först kommer ingenting, sen kommer ingenting och sen kommer allt på en gång.
Just nu händer allt på en och samma gång. Jag jobbar jättemycket, jag har precis skrivit på alla papper och köpt en lägenhet, jag ska försöka organisera upp min egen ekonomi samtidigt som jag jobbar 12 timmar om dygnet och råkade festa till det alldeles för mycket i fredags kväll.

Jag ska få nycklarna till lägenheten fredagen den 17 juni, så den som känner sig sugen på flyttpizza och öl kan komma förbi på lördagen den 18 juni, då jag har tänkt flytta in.

Nästa vecka drar jag till Barcelona. Det ska bli så himla mysigt!
Jag reser alldeles för lite i Europa och det ska bli så kul att komma iväg lite med familjen. Underbara älskade familj, vi gör alldeles för lite tillsammans!
Hoppas verkligen det är slut på all aska och sån skit nu, så vi kommer iväg.

Först måste jag dock upp till Mora och hämta lite sommarkläder, för det känns ju inte speciellt kul att åka på semester i jeans och kängor...
Imorgon åker jag alltså norrut och passar på att hämta älskade mamma på Arlanda, eftersom hon ska till Falun på jobb.

Jag ska hälsa på finaste Elin också och ge henne den hemliga lådan som jag är så nöjd över.
Jag är faktiskt så nöjd över den där lådan att jag funderar på att köpa några fler att klä in och ha i min nya lägenhet.

Peace & Love-biljetter måste också införskaffas snarast. Både lillebror och 30 Seconds to Mars ska spela, så det kan man ju bara inte missa.

Men först ska det jobbas, 15-01.30 idag.
Hej hopp!!
 
 
 

Här är en bild på lägenheten också, ifall någon undrar var jag ska bo :)
 
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0