Tisdag 20110517

Idag har jag börjat sy på min klänning.
Det är jätteroligt!

Malin och Sigge har hjälpt mig. Malin har hjälpt mig på ett mycket pedagogiskt och bra sätt, Sigge har hjälpt mig som katter hjälper till mest - han har legat i vägen precis hela dagen.
Det allra bästa tyckte han var att ligga precis mitt på tyg och mönsterdelar just när jag skulle klippa.
Jag var mest rädd att han skulle sticka sig på nålarna.

Uderbara misse!


På eftermiddagen fick jag låna Malins supercykel för att åka och titta på en lägenhet. Den här ska jag fanimej ha! Den var så himla fin och underbar på alla sätt, en perfekt liten Frida-lägenhet.
Det var förresten första gången jag cyklade i stan och det var absolut livsfarligt, plus att det var fruktansvärt jobbigt. Haha, jag kommer ha träningsvärk i flera dagar nu.

Norge firar nationaldag och min kusin fyller år.
Ja, en jäkla massa som händer just nu alltså.

Och det tregnar till och från, men jag är på bra humör ändå.

Hoppas alla haft en fin tisdag och hoppas att ni som är i Norge haft en fantastisk sjuttonde maj!

Kärlek till alla, speciellt de bittra tjejerna från igår. Jag tror de behöver det.
 
 
 
 

Katt på tyg
 
 

 

 
Tur för mig att jag fått en bonuskatt!
 
 
 
 
 
xoxox
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0