För bra för att vara sant...

Nu har jag försummat bloggen himla länge igen, men den här veckan har jag verkligen inte haft tid.
Jag har jobbat som en galning, tränat både måndag, onsdag och fredag och hunnit med en dejt.

Ikväll ska jag dock bara vara hemma och softa med Anna och Stig, dricka ett glas vin, äta jättemycket popcorn och se en film.

Förra helgen var jag i Falun och träffade Elin och världens bästa Peji.
På vägen hem stannade jag till och plockade svamp. Det blev två papperskassar med trattkantareller som jag fick ihop. Inte illa!
När jag kom hem hjälpe Stig till att rensa svampen - eller, han satt i mitt knä medan jag försökte att inte skada honom med kniven...


 

Här är han mitt uppe i svamprensningen, lille gullungen :)
 
 
 

Anna visar sin kärlek till Stig - Stig visar lite mindre kärlek tillbaka...
 
 


Jag och Peji på höstpromenad.
Underbara vän, tack för att du finns!
 
 
 
xoxox
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0