De senaste dagarnas bravader

Jag har inte alls hunnit med att uppdatera bloggen som jag tänkt...
Och jag har fortfarande inte plockat upp min shopping ur påsarna.
Jösses.

Okej, i söndags jobbade jag sista dagen på Arlanda. Det blir säkert fler dagar ändå, eftersom jag fortfarande är kvar som timmis. Hur som helst så höll jag på att plocka med lite saker på terminal 5 när helt plötsligt Maria Montazami kommer fram till mig och säger att hon inte fått sitt bagage.
Jag visade henne rätt disk för att skriva rapport och precis när hon var färdig var jag också färdig, så vi gick bredvid varandra och pratade en liten stund. Jag var bara tvungen att fråga om jag fick ta en bild också, och det fick jag! :)
 
 


 
 
 
 
Igår var jag och Renströmskan på Make Up Stores höstvisning. Det var väl ingenting speciellt, men väldigt trevligt att komma ut och göra någonting.
Det visade sig att Maria Montazami och Make Up Store har något sammarbete, så hon var där också. Haha, den kvinnan förföljer mig!
 
 

Det stod en massa heta, halvnakna män på en scen i visningslokalen. Vad de gjorde där förstod jag inte riktigt, men det var ju mumsigt att titta på iaf...
 
 
 

 
 

 
 

 
 
 


 
 
 

 
 
 

 
 
 

 
 
 

 
 
 

Kayo var där och sjöng också
 
 
 

Hej vad det fotas... Jag skulle ha haft min bra kamera med mig, men jag tyckte det kändes onödigt att släpa den med mig hela dagen, så ni får nöja er med halvtaskiga bilder från min lilla skruttkamer...
 
 
 
När jag kom hem hade Anna lagat middag till mig.
Hon är fan bäst i världen!
Den här gången hade hon bakat pizza. Till och med degen hade hon ordnat!
Jag blev nästan tårögd.
Underbara människa!
 
 

En pizza med mozzarella och mögelost
 
 

Den andra pizzan var med getost och vanlig riven ost.
 
 
 
En annan dag när jag kom hem hade hon bakat scones till mig.
 
 

Se vad fint hon har gjort!!





Åh, jag kommer garanterat att bli fet av sambolivet!
Tur för mig att vi har gym på jobbet som jag får nyttja alldeles gratis!!

 
 
Okej, nu ska jag sluta babbla och krypa ner i sängen och läsa klart min bok.
Och någon dag ska jag packa upp min shopping...
 
 
Förresten så fyller min bästaste bästis Peji år idag.
Hon har fått välgörenhet i present.
Jag gav bort en mekanikerutbildning till en kvinna och en get till en fattig familj i Afrika.
Det tyckte jag var bättre än att ge bort en onödig pryl.

 
 
 
xoxox
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: EB från OSL

Vi gillar getter. ;-)

2011-09-07 @ 21:12:41
Postat av: Frida

Ja, visst gör vi!!! :)

2011-09-08 @ 19:45:54
URL: http://projekt25.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0