...

Okej... Nu är det köpstopp för min del, typ fram till jul... 2013.
Jag kan bara konstatera att Anna (och min mamma) har dåligt inflytande på mig och jag har dålig karaktär.
Dålig kombo.
Jag har shoppat.
Igen.
Mer än sist.
Herregud, personlig konkurs, nästa!

Idag kom jag hem med två tuber akrylfärg (jag ville köpa en jävla massa tyg också, men där lyckades faktiskt Anna hindra mig), två vinterjackor, ett fantastiskt uggle-halsband, en kjol (den var på rea!), tre par trosor och en mössa.
Anna lyckades nästan lika bra som jag, fast jag har nog ändå ledningen med mina två vinterjackor, som för övrigt båda två var väldigt nödvändiga.

Jag har dessutom utökat min önskelista med ca 30 punkter.
Hej ha-begär....
 
 

 
 
Igår ornade fina Anna middag åt oss. Hon gjorde egen hummus och så hade hon köpt crostini, tapenade och pitabröd. Riktigt härligt fredagsmys blev det.
Och som de gamla tanter vi är gick vi och lade oss strax efter klockan tio. På kvällen. En fredag.
Jaja, men jag hade ju faktiskt varit vaken sen strax efter klockan fyra på morgonen, så jag kan alltid skylla på det.
 
 

(Ja, de tär mitt kreativa kaos som ligger intryck vid väggen på köksbordet....)
 
 

 
 
Nej, nu jäklar ska jag pyssla lite med min nyinköpta färg.
Sen ska jag fota alla mina fina inköp.
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0