Första dagen i resten av mitt liv

Jag har överlevt min första på mitt nya jobb.
Det gick ju till och med bra, även fast det var rätt så snurrigt.
Hur som helst så verkar det vara ett riktigt trevligt ställe och jag tror jag kommer trivas alldeles utmärkt.

Jag och Anna har nu också bestämt oss för att ta vårt förhållande till en ny nivå; vi ska bli föräldrar.
Japp, vi ska adoptera en lite kissekatt. På torsdag ska jag åka och hälsa på hos Djurhjälpen och se vilken katt vi ska ha.

Nu ska vi få lite middag här i vår härliga lilla familj, sen ska jag städa ihop bland alla mina saker och fota allt som jag har handlat de senaste dagarna.

So long!
 
 
 
xoxox
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0