121207

Den här dagen började, precis som gårdagen, med att jag gjorde absolut ingenting. Gud vad det är skönt att göra ingenting! Jag gick till Miami Ink-studion och kollade lite på förmiddagen, sen köpte jag några vykort, lite godis och en förfärligt ful USA-penna. Jag passade även på att köpa en lunchmacka som jag tuggade i mig när jag gick strandpromenaden hem.
Väl hemma drog jag på mig lite solkräm och en bikini och gick ner på stranden. Jag låg där ett par timmar tills solen gick i moln och jag började frysa.
När jag kom hem igen satt jag och slog ihjäl lite tid på facebook när jag plötsligt fick en ny rumskompis. En tysk tjej som också reser själv. Vi började prata och jag följde med henne ner på stranden och joggade lite. Hör ni det, jag har joggat på semestern!! Okej, jag höll ut i kanske fem minuter innan jag gav upp. Det är ingen lek att springa i sand! Nu har jag en blåsa på hälen och jag vet inte riktigt om jag kommer kunna röra mig alls imorgon.
Efter vår joggingtur bestämde vi oss för att gå ut och köpa lite mat, så det gjorde vi. Och efter maten köpte vi glass med jordnötssmörsmak. Riktigt gott!
Så nu på kvällen åt vi vår glass och strosade runt i stan, tittade på stora hotell och rika människor och bara njöt av livet.
Tänk om livet kunde vara såhär alltid, åh vad härligt det skulle vara!
 
 
Okej, jättedålig bild, men det är Miami Ink-studion där på andra sidan gatan.
 
 
Halvdåligt väder mitt på dagen. Man ser ju knappt havet från takterrassen...
 
 
 
Min fantastiska nya USA-penna. Skitful, men lite rolig och riktigt bra att skriva med.
 
 
 
Snickersstrut. Ja, jag vill ha!!
 
 
Det här skulle kunna vara nåt utav det äckligaste jag sett. Spray-ost. Som spraygrädde, fast ost. Haha, den påstår sig till och med innehålla riktig ost. Jag tvivlar.
 
 
 
En helt vanlig hylla med munskölj i en helt vanlig butik i USA.
 
 
Strandpromenaden på kvällen. Jag ska lägga in en bild på den på dagtid också.
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0