Tentatider

Anna har hemtenta. Det har egentligen jag med, men jag tror att jag helt har lagt ner det nu.
Det faktum att det skrivs tenta i mitt hem ger dock mig vissa fördelar, som att jag får äta precis vad jag vill, i hur stora mängder jag vill.
Som igår när vi började med sushi, som vi snabbt följde upp med dumle och choklad. Därefter blev det en McFlurry.
Jadå, vi kan när vi vill :)
Lite duktiga har vi faktiskt varit också. Vi tränade efter jobbet i måndags och före jobbet idag. Jag har en känsla av att jag kommer vara helt paj i kroppen i flera dagar framöver nu.
Så var det ju det där med att försöka låta bli att shoppa. Det går mindre bra.
Jag hittade en del pengar, så den där förvaringsmöbeln till vardagsrummet har jag köpt. Och ny klädsel till soffan. Och en köksmatta... Sen passade jag på att köpa tyg till nya kuddar, en blomma i kruka och lite snittblommor när jag ändå höll på.
Och nu har jag precis köpt tre nya plagg från Asos.
Fan också.
Varför är det så svårt att sluta shoppa??
Jag har tänkt uppdatera med lite bilder på alla fina saker snart också, men det får bli när det finns inspiration.
Under tiden bjuder jag på en bild från i julas på Stig, samt en på Dalälven i Mora.
Och om det är någon som undrar kan jag säga att älskade Stig numera är utekatt och köttätare.
xoxox

Kommentarer
Postat av: hargitta

Varför fick han flytta?

2012-01-05 @ 16:36:43
Postat av: Frida

Han fick flytta för att han inte ville vara lägenhetskatt i Stockholm. Han trivs bättre som utekatt i Nusnäs :)

2012-01-05 @ 17:09:36
URL: http://projekt25.blogg.se/
Postat av: hargitta

Ok, va synd då!

2012-01-07 @ 09:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0