PiP

Hösten är på ingång. Det känns när man går till jobbet och fryser trots långbyxor och jacka. Nu kommer snart de där dagarna som är de allra bästa på hela året, när luften är klar och hög och allting skiftar färg och ljuset är helt magiskt. Jag älskar det!
Just den här tiden på året vill jag alltid (precis som alla andra) ha en ny garderob - mysiga tröjor, sjalar, riktiga skor, en fin kappa, ny frisyr, så jag gick ut på stan för att samla lite inspiration till en ny look. Det blev ingen ny look, det blev svindyra nya lakan. Det var precis vad jag inte behövde.
Bra där Frida.
 
 
Jag ska visa bättre bild när jag bäddat me dem. De är verkligen fantastiska!
 
 
 
xoxox
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0