Varning! Äckligt inlägg!

Känsliga läsare varnas härmed - klicka INTE upp de små bilderna om du inte klarar av att se flagnande hud.
För några dagar köpte jag sånt där medel som man ska ha på fötterna för att få mjuk och fin hud. Detta ska man då få genom att sitta med plaststrumpor med någon kemisk blandning i på fötterna i en timme och sen ska all gammal död hud ramla av.
Sagt och gjort, jag satt där med mia kemi-strumpor på fötterna och sköljde som man skulle och sen hände... absolut ingenting. Jag var så besviken! I flera dagar gick jag runt och var ledsen och besviken över att ha lagt över 200 spänn på en skitprodukt som inte funkade alls.
Så igår kväll hände det, en lite hudblåsa hade bildats på ena foten och jag började dra. Och ja, huden lossnade. Det fortsatte idag på morgonen, så jag bestämde mig för att mjuka upp alltihop med en dusch. När jag klev ut såg fötterna ut som om de blivit otroligt misshandlade - ALLT lossnade! Eller nästan allt i alla fall. Det allra hårdaste och fulaste sitter fortfarande kvar, men jag hoppas att det försvinner så småningom.
För de som vågar följer här bilder på spektaklet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag återkommer om slutresultatet, men än så länge måste jag säga att det är riktigt roligt
 
 
xoxox
 
 
  
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag gjorde precis samma sak för en vecka sen så nu ser mina fötter ut sådär med...

2013-08-18 @ 18:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0