...

Oj vad dålig jag är på att uppdatera nu igen, men för en gångs skull så händer det en del saker i mitt liv och då hinns bloggen inte med.
I onsdags var jag till min älskade bonusfamilj och åt middag och lekte pirat. Det visade sig att bonusfamiljen har en hängmatta i vardagsrummet som vi hängde upp och hade som båt, så i den satt jag och äldsta tjejen och kastade kuddar på bonusmamma och pyttepiraten (lillasyster, 9 månader), vilka de i sin tur plockade upp och kastade tillbaka (kuddarna alltså). En jättehärlig kväll!
Veganismen fick sig dock en smäll i och med att det serverades korv till middag, men hey, jag är inte den som är den så efter ett snedsteg blev det nya tag. Ända tills jag ätit upp lunchen dagen efter och insett att det var äggnudlar jag åt...

I lördags gjorde jag ett besök på fotografiska. David LaChapelle har en utställning där och den var helt fantastisk och tog större delen av eftermiddagen att gå igenom.
Sen blev det vegomat på stan och efter det skulle det drickas vin.
Jag kan säga såhär till alla som tänkt prova vegankost/detox och direkt gå från det till att drick massor med vin: GÖR INTE DET. Man blir fullständigt puckad i huvudet och sen kommer baksmällan som håller i sig onaturligt länge (läs: tre dagar), vilket resulterade i att jag var tvungen att förgifta min kropp med transfetter och salt (läs: chips), samt socker (läs: läsk). Fortfarande inga animaliska produkter, men verkligen inte värt det.

Hur som helst, jag är tillbaka på veganbanan ett tag till och lever fortfarande.
Over and out!



xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0