Semestertider

Det har visst varit lite tyst här några dagar igen. Jag har varit på äventyr i Skåneland hos kära mor och far, vilket var himla trevligt. Där blev det massor med mat, bubbel, sol och lite Danmark. Och tennis i Båstad. Jo, jag tittade faktiskt på lite tennis, även fast jag mest var där för maten.
Jag har hunnit jobba en vecka på mitt vanliga jobb också, men nu är jag ledig därifrån igen och ska spendera två veckor på Arlanda. Jag började igår och efter bara någon timme bröt sorteringssystemet för allt bagage ihop och kaoset var ett faktum. Fyra stora vagnar fick vi in i ankomsthallen som vi skulle försöka få iväg till rätt destination, samtidigt som vi skulle skriva alla vanliga rapporter åt alla vanliga passagerare. Lite svettigt, ja.



Bubbel på balkongen


Skånska blommor


Solnedgång över sundet



Rosor i håret


VIP-läktaren på tennisen




xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0