Uh

Jag är (igen) så trött att jag inte riktigt vet var jag ska göra av mig själv. Det liksom kliar i skelettet för att kroppen inte vill vara med mer. Jag måste verkligen börja sova mer! Nu är klockan strax efter sju på kvällen och jag kan knappt hålla ögonen öppna. Skönt ändå på något vis, eftersom jag lider av motsatt problem alla andra kvällar. Tiden räcker inte till, jag vill göra en miljon saker, bara fixa lite till och så ska naglarna målas och då måste man ju måla mönster och grejer så det blir riktigt fint, för annars kan man låta bli och hoppsan, där var det fem timmar kvar tills man skulle gå upp igen.
Nu ska jag faktiskt bara vänta tills kycklingen i ugnen är klar, sen ska jag sova. Inte ta ut Kristian, inte bara stryka alla skjortor, inte bara skicka ett mail och kolla facebook och instagram och alla roliga bloggar.
Fast man kanske skulle försöka göra om bloggen lite... och måla naglarna...
 
Imorgon är det event med jobbet. Vi ska tydligen ut och åka båt. Riktigt snabb båt, sådär så man måste ha skyddsutrustning och grejer på sig. Det kan bli kul, det kan bli så att jag gråter och kräks i båten.
 
Sen väntar en helg av ingenting.
Då ska jag måla naglarna och en tavla och städa hela lägenheten grundligt, inklusive kylskåpet, jag ska rasta Krille massor och kanske dricka lite vin, äta nyttig mat och se intressanta dokumentärer och hoppsan där skulle man visst börja jobba om fem timmar.
 
 
 
Här är en bild från Donken i Singapore när jag verkar vara på riktigt gott humör.
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0