Shopping

Ja, den här dagen blev inte alls en dag av stilla strosande längs Seine i solen. Nejdå, jag har shoppat för allt jag är värd. Och druckit vin. Åh vad jag älskar Paris!!
Mat har jag ätit med. Hamburgare till lunch och sallad till middag. Det här med sallad har ju fransmännen förstått i alla fall, här får man MAT när man beställer sallad, alltså riktig mat som man blir mätt av, blandat med härliga grönsaker. Idag fick jag marinerad biff, rotfrukter, potatis, ägg och enorma mängder ost blandat med gröna blad och grillad tomat. Sjukt gott!
 
När jag kom hem hängde jag lite med några killar på gården och drack öl och nu är jag så trött att jag knappt kan se längre. 
 
Undrar just vad som händer imorgon...
 
 
 
Morgonkaffe
 
 
 
Utsikt från cafét där kaffet intogs
 
 
 
Macarons. Jag köpte en som smakade passionsfrukt och ja, den var galet god. 
 
 
Nån kyrka jag tyckte var fin
 
 
 
Vin och jordnötter
 
 
 
Och slutligen salladen som var så mycket mer än en sallad. 
 
 
 
xoxox
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0