Fortfarande fredag

Nu känns allt så himla bra, jag har hittat nya vänner och skaffat en liten plan för några dagar framåt.

De nya vännerna, Hannah från England och Jenny från Norge och jag har varit ute och knallat runt i de turistiga delarna av Cancún idag. Det har varit mulet och blåsigt hela dagen, men ändå varmt och vi hittade en strand som vi promenerade längs på vägen in till stan.

Buss är billigt, så det åkte vi så mycket vi kunde. Först åkte vi inte alls, tills vi insåg vilka avstånd vi hade att brottas med, sen åkte vi rätt, sen åkte vi fel och sen åkte vi hem och bokade ny buss till imorgon.
Imorgon blir det lång utflykt till Chichen Itza, vilket kommer ta hela dagen, men jag gillar att åka buss, så jag tror det blir hur bra som helst.

 

 

 

Den här varningen sitter vid typ alla trottoarer...
 
 
 
Och såhär ligger de och solar sig mitt i stan... (Mamma, oroa dig inte, det finns staket)
 
 
 
 
Blåsig strand
 
 
 
 
Nu verkar internet inte vilja lägga upp fler bilder, så det får bli senare. 
Hörs!
 
 
 
xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0