Söndag, Cancún

Jag har överlevt en dag till, idag med strand och lite köpcentrum. Det har däremot inte mina flip-flops gjort, som sa hejdå till fyra fina år på jorden precis när vi gick in genom dörren till gallerian.

Förutom att införskaffa nya flip-flops har jag och Jenny hängt lite på stranden. Galet skönt att äntligen få lite sol, men det blåste så förfärligt att vi fick krypa in vid en mur för att försöka hitta lite lä. Trots det blåste sanden omkring så att jag nu har sand precis överallt, trots dusch och grundlig tvätt av håret. 

Ikväll är det tydligen Super Bowl, så vi ska införskaffa lite öl och titta på det. Så amerikanskt av mig...

För övrigt kan jag meddela att Mexiko typ är gjort av ost, så att vara vegan här är fullständigt omöjligt, såvida man inte äter bara grönsaker. Strunt samma, jag får fortsätta rädda jorden när jag kommer hem.

 

 

De var så bra så länge, men nu är de döda. Tack för en fin tid och ha det bra i flip-flophimlen. 
 
 
 
 
Vi mötte fler små vänner på väg till stranden
 
 
 
xoxox
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0