Vad fan är Emo???

Okej, nu är jag inte med alls, börjar verkligen bli gammal... Jag är typ sist i världen med att börja blogga, jag har ingen koll på det senaste skvallret och nu fick jag höra om nåt jävla Emo. Vad är det?? Herregud, känns som att jag har legat och sovit i flera veckor, så vaknar man upp och då finns dessa små Emos överallt och irriterar människor. Varför är det ingen som tycker om Emos? Vad är det egentligen som räknas som Emo? Är det kläderna eller musiken eller båda? Måste googla!
Jag undrar hur Paris har det i finkan... Om hon bara sitter och grinar och ber om att få komma ut eller om hon har accepterat sitt straff och försöker tänka över sina misstag. Varför bryr jag mig? Jag tycker bara det är så otroligt roligt att hon sitter där! Jag kan inte låta bli att vara skadeglad. Välkommen till den riktiga världen, flicka!
Projekt 25 är på väg att kantra helt... Jag borde inte jobba på café, så enkelt är det! Herreguuuud så mycket gott det finns! Idag åt jag en helt fantastiskt god chokladtårta med grädde. Den ultimata kombinationen av njutning och ångest... Mest ångest, faktiskt... Men nu snart kommer Göran med en ny tränings-dvd till mig: Carmen Electras striptease workout 2, fit to strip. Låter förmodligen roligare än vad det är, får väl prova och se.
Köpte en ny klocka idag också. Jättefin, fast för stor. Ska gå och ta bort en länk nån dag.

(Oj, vilken dålig bild...)


Kommentarer
Postat av: emma

Friidaaa.. jag vet inte heller vad EMO är. Har försökt lära mej men..
måste googla NU! Love u puss puss! ps. fiiin klocka!

2007-06-19 @ 09:19:36
URL: http://veloouria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0