Paket!

Årets alternativa julklappar har tagit form på vårt lilla köksgolv. En samling glada djur blev det!
 
 
 
 


Mamma och pappa får en fisk komplett med sjögräs på sidorna.
 
 
 
 

Nikolinas ena syster får en sköldpadda som jag konstruerat. Han ser lite lätt efterbliven ut, men jag tycker han är söt ändå!

 

 

 

 

 

Nikolina gjorde en hund till sin andra syster

 

 

 

 

Nikolinas mamma får ospecificerad varelse av kvinnligt kön

 

 

 

 



Nikolina mitt i allt julpyssel
 
 
  
 

Och när jag kom till jobbet imorse hade jag fått en hel påse med julklappar från mina underbara dagisbarn och kollegor. Gud så varm jag blev i hjärtat!! Tack!

 

 

 

xoxox

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0