barn på julafton

Jag vaknade 07.38 och kunde inte somna om. Det finns alldeles för mycket förväntningar, förhoppningar och tankar i allmänhet för att kunna sova. Jag känner mig som ett litet barn på julaftons morgon.

Jag ligger på en extrasäng i Björnens kök och lyssnar på musik medan alla runt mig sover. Nu har jag det sådär bra igen. Jag älskar känslan av att jag har det bra!


Pappa bjöd på mat igår. Vi gick till O'Learys och mötte upp några kompisar till Björn och åt hamburgare och drack öl. Det var jättetrevligt! Och rätt som det var när vi satt där kom Elin. Jag hade haft känslan av att hon skulle dyka upp under hela kvällen och vips så var hon där! Hon blev nog ännu mer förvånad än jag, hon visste inte ens att jag var i Falun.

Vi ska i alla fall träffas och åka till Kupolen idag.

Åh, jag är så glad att vara här!

Och jag är så glad att allting med Norge blev så bra, allting blev precis som det var meningen, jag kom dit och fick jobb på en gång (jag har inte tjänat några grova pengar, men det var heller inte syftet), jag har bott ihop med en gullig tjej som sen blev två gulliga tjejer, jag har (nästan) blivit kompis med mig själv och nu vet jag också var jag ska ta vägen när jag åker därifrån. Det var precis därför jag åkte dit från första början!


Nu på morgonen när jag inte kunnat somna om har jag legat här i sängen och fantiserat om hur jag ska inreda den här lägenheten om jag får bo här. Jag hoppas verkligen att Björn och Sara kan flytta till nåt större, så jag kan flytta in här. Men jag tvivlar på att jag får in alla mina saker här... Jag har även funderat lite på hur i hela friden jag ska få hit alla saker. Allt jag äger och har är just nu i ett lager i Helsingborg. Problemet är att det är så himla mycket saker att det omöjligtvis går in i en enda släpvagn. Samma sak med det jag har i Norge, jag har ju (som vanligt) lyckats samla på mig så mycket saker att jag aldrig i hela världen kan få hem allting utan släpvagn. Haha, jag och Peji skrattade lite åt det häromdagen, det är inte ett jobb eller en kille eller en lägenhet som håller mig kvar i Norge, det är en byrå!

Jag måste nog be Björn och Sara komma och hälsa på mig så får de ta byrån med sig i Toleron hem.


Jaja, det löser sig, det gör det ju alltid!!

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0