Det perfekta boendet

Jag sitter och letar efter det perfekta boendet.

Lugn Frida, det kommer ordna sig, den perfekta lägenheten finns där ute!

Jag sitter här med en kopp kaffe och tittar efter lägenhet och rätt som det är så ser jag att de bygger nya hus i Britsarvet i Falun. Det är ju trevligt och ser ut att bli fint, men seriöst, ska de försöka sälja en tvåa på 65 kvadrat för 1,1 miljoner i Falun? Vem fan köper en sån lägenhet när man får större mitt i centrum för 400 000?? Jisses!

Vi får väl se när jag ska flytta också. Jag ska gå ner till Arbetsförmedlingen och prata med dem idag och se vad de säger om jobbmöjligheter i den här stan. Det är säkert kört redan där...

Men jag trivs ju fortfarande i Norge. Det är bara det att när jag kommer på att jag vill göra nånting så finns det aldrig tid att tänka, jag vill göra allting precis NU! Jag måste verkligen jobba på mitt tålamod!


Åh, jag vill göra så mycket! Det spritter i hela kroppen! Jag vet inte om det är våren eller allt kaffe jag hinkat i mig under morgonen... Solen strålar i alla fall här i Falun idag och jag mår som en prinsessa! Jag hoppas Björn är på lika bra humör som jag så vi kan skriva lite musik tillsammans. Jag skulle också vilja kunna skriva musik! Men sist vi skrev tillsammans blev det ju rätt bra, när vi skrev sången till Astrid. För den som är nyfiken går det bra att lyssna på den på Björns Myspace-sida.


Nu ska jag snart träffa Peji och gå en sväng med henne och Astrid på stan och kanske dricka ännu mer kaffe. Jag är verkligen på toppenhumör idag! Gud vad skönt det är!!

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0