Duktig

Nu har mina älskade föräldrar åkt hem igen och jag har redan hunnit städa hela lägenheten. Jag har dammsugit och torkat golven och vädrat matta och slängt i en tvätt i maskinen. Gud vad duktig jag är idag!

Jag är fruktansvärt sugen på att baka någonting, men jag vet inte riktigt vad det skulle vara. Jag är inte speciellt sugen på att äta något, det är själva bakandet jag känner för. Ett stort bullbak skulle sitta fint! Tyvärr har vi varken plats, jäst eller kavel här, så det går inte.

Jag måste organisera kylskåpet också. Om jag känner Em och Guttan rätt så har de handlat massor i Sverige, så det kommer bli riktigt trångt i vårt lilla kylskåp.


Jag vill träna också. Jag som hatar att träna längtar efter att springa och dansa och träna styrka som jag och Em var så duktiga på innan jag blev sjuk. Jag funderar på om jag ska mjukstarta lite med träningen ikväll. Kanske springa bara lite och se hur det går.

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0