Höstlöv

Jag har verkligen försummat bloggen den senaste tiden, men jag ska försöka bättra mig. Här händer det en massa saker, jag jobbar fortfarande så mycket jag bara kan, hösten har förvandlats till vinter och jag har fått två nya sambos. I måndags kom min söta Em tillbaka till Norge och med sig hade hon världens roligaste Maria, så nu bor vi fyra i vår tvåa igen. Jag måste erkänna att jag varit orolig för att det skulle bli trångt och jävligt, men de är så härliga att jag inte bryr mig om att vi i princip bor PÅ varandra.

 

Igår hade vi en fantastisk eftermiddag på uteplatsen alla fyra. Vi drack vin och snackade skit och färgade mitt hår. Jag hade tänkt bli härligt höströd i håret, liksom lite röd-orange, men det var för mörkt från början att det bara blev mörkt med lite röda reflexer. Fint, men inte vad jag hade tänkt mig.

 

När det blivit mörkt tog Maria med mig och Em till universums härligaste plats. Vi var inte borta speciellt länge, men det var ändå helt fantastiskt och jag kände mig verkligen totalt lycklig ihop med två så underbara människor.




 

Rödvin i solskenet

 



Maria är det senaste tillskottet i vårt lilla kollektiv

 

 

 

 

Em är äntligen tillbaka

 

 

 

 

Så jävla glassigt en helt vanlig onsdag

 

 

 

 

Färgförsöket som inte blev som det var tänkt

 

 

 

 

Jag och Em på världens underbaraste plats

 

 

 

 

Total lycka!






xoxox




 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0