Hej Ankomst!

Ja, det där med att uppdatera är jag ju som sagt dålig på.

Nu har det snurrat till igen och hänt en jävla massa på en gång. Jag har varit i Falun i helgen, börjat ny kurs, bestämt mig för att flytta, bestämt mig för att stanna, tittat på en ny lägenhet och blivit kallad till en jobbintervju.

 

Helgen var fantastisk! Lördagen bjöd på underbart väder och Svenska Skidspelen, fast just skidåkningen brydde jag mig inte så mycket om. Däremot jobbade Elin inne på området och bjöd på VIP-lunch, vilket jag inte var sen att tacka nej till.

Senare blev det ett snabbt möte med Peji och hennes lilla familj nere på stan. Astrid hade blivit så stor! (Ja, Frida, små barn växer snabbt, om du inte redan visste det…)

 

Lördagskvällen erbjöd vin och trevligheter, samt en krogkö som var den värsta jag upplevt någonsin och när vi nästan var framme slutade de släppa in folk. Helt sjukt att det bara finns ett uteställe i Falun och typ fyra ställen i Jessheim!


 
 

 

 

 

 

 

 

 


 
 

Idag började ankomstkursen på flygplatsen. Det verkar vara ett jättebra jobb som nog skiljer sig ganska mycket från incheck. Det är bara jag och fyra till som går kursen, men jag tror att det kan bli riktigt bra.

 

Efter kursen följde jag med Ida, Amanda och Lotta ner på stan och drack lite kaffe innan jag gick hem och hade Bali-kväll med Erik och Sara. Vi har försökt organisera vår resa lite och skriva upp saker som vi måste göra och se. Jag känner mig lite förvirrad och ganska stressad. Det är helt plötsligt en massa saker som måste ordnas innan vi åker och nu har jag nästan ingen tid att fixa det på.

Visum, reseförsäkring och deklaration är saker jag måste ordna innan jag åker. Jättetråkigt och ganska jobbigt.
 
 
 
xoxox 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0